dilluns, 10 d’octubre del 2011

Biotec.no.lògica 18 - Feina relaxada


Biotec.no.lògica 17 - Biotec.no.lògica 18 - Biotec.no.lògica 19

He d'admetre que en aquest cas, l'argument no és meu. Les 6 primeres vinyetes és l'escenificació del que ens va dir que li havia passat una de les professores de la carrera. Vaig quedar tan meravellat, davant d'una història tan bonica que vaig pensar que n'havia de fer un còmic. Això sí, vaig esperar a haver aprovat l'última assignatura, abans de fer-la pública. Mai se sap. Precaució.

Biotecnòloga:
-Merda! Sobre el peu avui que duc xancletes!
-I és bromur d'etidi!
-Ja ho sé! M'irradiaré per saber on ho tinc!
-I ara m'ho fregaré fort amb aigua.
-Serà millor que truqui al servei mèdic d'informació toxicològica per saber si cal que faci res més.
Servei mèdic d'informació toxicològica:
-Sobretot, sobretot, no es fregui, perquè l'únic que aconseguirà és que li penetri. Ah, és clar, i això és de calaix!: allunyi's de les exposicions d'ultraviolats o se li formaran dímers cancerígens de pirimidina!
Amiga:
-El que jo envejo de la vostra professió és que no us estresseu: no teniu horaris, tot us ho preneu amb calma...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+