dimecres, 13 de juny del 2012

83. Així va anar

Quan l'any passat l'Aleix Saló, megacrack del còmic, l'animació i altres coses que s'hi assemblen, va decidir deixar de fer els acudits d'actualitat del Directe.cat, jo i altres voltors vam acudir ràpidament a oferir-nos per a la seva substitució. La meva manera de fer-ho va ser enviant-los aquest dibuix. Deuria caure en gràcia, ja que vaig acabar anant a parar al Racó Català que és dels mateixos.



Per cert, va ser premonitori. Les comparacions van ser constants i no per a bé meu. Però vés... jo em vaig divertir. Una experiència maca.

-Aquest és el que substituiràs mentre estigui de vacances... sabràs estar a la seva alçada?
-No.
-Bé, tant és. Ets l'únic que ha tingut els nassos de presentar-se per al càrrec. Als altres els acollonia ser comparats amb ell.
-Hòsties! No hi havia pensat!

2 comentaris:

Cerca'ns a Google+