dissabte, 10 d’abril del 2010

Colomada 21 - Migració estival


Colomada 20 - Colomada 21 - Colomada 22

D'ara endavant les Colomades les faig amb un nou programa de dibuix vectorial. Més que res que l'anterior havia quedat tan i tan desfasat que directament estava descatalogat. El nou és més modern i em permet treballar-hi millor sense haver-m'hi de trencar tant les banyes. Espero que la qualitat (diguem-ne així, bé, ja m'enteneu) no se'n ressenti. Almenys he pogut importar els dibuixos i amb poques modificacions tornar-los a fer servir per seguir fent pàgines a base de copiar i enganxar.

Colom 1: Òndia, que morè que estàs.
Colom 2: És que he anat cap al sud.
Colom 1: Jo també hi aniré.
Colom 1: Que cansat que estic.
Colom 1: Com a mínim he fet tres illes.
Colom 1: Ah! Ja començo a estar calent...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+