diumenge, 18 de desembre del 2011

Webcòmic 2.0

Una altra tira partida en dos fitxers degut a la incompetència del Google amb les imatges llargues:



Aquesta és la història real per la que fa poc vaig canviar el menú dret del bloc per a fer-lo entrar plenament en el món de les xarxes socials. Fins ara només havia anunciat el lector de feeds per a subscriure-s'hi i el grup propi en el Facebook. Crec que ja és hora de presentar formalment en societat el compte del Twitter.

I ja de passada el del Tumblr, la pàgina del Google+, així com el compte de Friend Connect que no tinc ni idea de com es pot enllaçar si realment hi ha manera.

És possible encara més interacció social? Doncs sí. Al menú de la dreta, a més a més hi trobareu un  logo amb el símbol +1. Si hi pitgeu estareu indicant al Google que recomaneu el bloc per fer que surti en més bona posició en els resultats de les cerques.

És possible encara més interacció social? És possible. Però si és així crec que no vull saber-ho. De moment em sembla que n'hi ha prou.


A veure, fem una ullada a això del Twitter del que tothom en parla.
Mmm... crec que ja començo a agafar-ho. Les paraules amb un # són enllaços a temes d'actualitat.
Llavors, si envio un tuit amb un d'aquests enllaços i un enllaç al bloc amb un acudit mínimament relacionat...
Oh! 20 visites!
N'enviaré uns quants més.
Més de 200 visites!
Ei!, què és això?!
Merda! M'ha seguit un seguidor! Si és un fan em dirà que a què jugo amb aquest spam. Quin mal rotllo.
Bah! És un que espammeja seguint gent a sac! Doncs a prendre també pel sac!
Seguiré enviant-ne més. Eps!
Un altre? Merda! I aquest sembla un seguidor de debò!
Bé, tornem-hi...
Què?! Un altre?! I aquest el conec! Quedaré fatal tant si l'elimino com si em veu espammejant!
Em pregunto quants comptes oficials del Twitter deuen haver  començat així...

3 comentaris:

  1. I allò de que si em faig seguidor teu s'espera que TU ho siguis meu? Això si que és un mal rotllo! Qui ho diria que el protocol virtual és més complicat i sacrificat que el real! On han anat a parar els temps d’insultar a la gent de forma anònima..?

    ResponElimina
  2. Tranqui, no em fa res que jo sigui membre de http://merigilcat.blogspot.com/ i tu no d'aquest bloc XD

    Per cert, alguna cosa no rutlla en el Blogger, ja que no veig les actualitzacions dels teus missatges nous a la llista de lectura. :p

    ResponElimina
  3. Ooooooh... ara m'has enxampat! XD Ostres, ja pot ser que sigui cosa meva per què no em va bé la identificació del google (no em reconeix!) però no se per què. M’ho tornaré a mirar... merci.

    ResponElimina

Cerca'ns a Google+