dimarts, 19 de març del 2013

211. Centrifugació de protestes


Dels dos que criden direm que un és un nacionalista espanyol que el que vol és debilitar l'autogovern i l'altre un ximple útil que no se n'ha assabentat de la missa la meitat. De camí ve un tercer que simplement crida per desesperació perquè perd la feina i que en tot cas que la perdi un altre.

-Buf, un altre cop els impostos no m'arriben. Em sembla que pescaré 4000 milions i així no hauré de retallar. Que és molt impopular i ja estic perdent prou vots.
-Però què fas?! Que jo tinc l'educació i la sanitat! Que m'obligaràs a retallar-tes! Torna-m'ho!
-ALEHOP!
-Vols fer-me el favor de tornar-m...
-Ei! Que la Generalitat vol fer retallades!
-Neoliberals!
-Aneu contra els pobres!
-Com t'ho fas?
-Aaaaah...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+