divendres, 3 d’abril del 2015

L (1/9)

En el projecte aquest dels Víkings, ja us he anat revelant que no hi treballava sol ni molt menys. Aquí teniu una pàgina de guió meu dibuixada per en Fernando José Béjar Caba.

Pàgina 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9

Fins ara només us havia ensenyat còmics de com a màxim 4 pàgines. Per què? Perquè les havia de dibuixar jo. I no vulgueu saber la mandra descomunal que em fa repetir un mateix personatge amb diferents perspectives, posicions, expressions facials, etc... Però com que aquest no era el cas i aquesta part feixuga la feia en Fernando, en aquest còmic n'hi ha un total de 9. Voleu veure les que segueixen? Doncs ben aviat podreu.

Costa d'Algèria, 846
-Rendeix-te! Ets l'únic que quedes de al teva ràtzia i estàs ostensiblement ferit! Si la teva il·lusió era ser immortalitzat en alguna saga, em sembla que ja te'n pots oblidar.
-AIXÒ NO IMPEDIRÀ QUE LA MEVA MORT SIGUI GLORIOSA!
-AIEEEE!!!
-AAAAA!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+