dimecres, 22 de juliol del 2015

BoBo Team 1



Aquesta vinyeta és en castellà perquè forma part d'un projecte no reeixit del BoBo Team, o sigui d'en Quim Bou i jo actuant en equip. Com que finalment no se n'ha fet res, hem decidit que retenir-la era ximpleria i que millor alliberar-la. Però això no vol dir que ens rendim, tenim més projectes entre mans.

Per cert, només volia aclarir que el primer Bo de BoBo és el Bo del meu cognom. El seu va segon. El guionista primer i el dibuixant segon. És l'ordre natural de les coses. Jo no vaig fer les normes. Només us ho volia aclarir, no fos cas que no hi entenguéssiu en el tema i us confonguéssiu.


-Es veu que els tius bons que té a les fotos no els havia pentinat ella.
-Porca! Així es podreixi a la presó!

2 comentaris:

  1. Ah, no! Exigeixo ser el primer "Bo" o ens les tindrem!
    ;D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho sento, jo no faig les normes. Encara que volgués no podria. Estic lligat de mans. És el que hi ha.

      Elimina

Cerca'ns a Google+