dilluns, 25 d’abril del 2016

Moments absents


Anterior - Actual - Següent

No és que prometi que hagi de millorar, però que si hi veieu res de rar és que estic experimentant.

-Encara estic aprenent com funciona la nova eina de dibuix, però espero poder tornar-hi aviat.
-Ein? On havies anat?
-Eh... enlloc..., que dic que fa dies que no he fet nous dibuixos perquè m'anava la tauleta i que ara que ja en tinc una de nova...
-Com que no n'has fet?! I aquest sobre la crema de la constitució?
-És una tira del 2014.
-I aquest altre que em van compartir?
-Del 2013.
-I aquest sobre els "nos"  rebuts al llarg de...
-Del 2015.
-I aquest cartell de Sant Jordi?
-És del 2012.. Me'l comparteixen massivament cada any.
-Ah, doncs ni me n'havia adonat que no estaves fent nous dibuixos...
-País...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+