dimecres, 15 de juny del 2016

758. Sí que poden


La imatge amb el mapa és treta d'en Sergi Castañé, que és qui es va dedicar a llegir el programa electoral trobant-hi coses rares.

-D'acord, sí, hem fet sevir La Patria eres Tú com a lema de campanya, però amb unes connotacions solidàries absolutament diferents a les dels partits tradicionals de la casta centralista que...
-Ei! Has vist el mapa del corredor ferroviari que defensem al nostre programa electoral?! L'anomenem Mediterrani i passa per Aragó. Amb dos collons! Per cert, el referèndum ha deixat de ser una línia roja, que és el mateix que dir que no n'hi haurà! Que ho sàpigues!
-Eeeeeeehhh...


4 comentaris:

  1. L'altre dia li vaig demanar el mateix a un amic q sé q vota a podemos.

    És curiós veure com el mantra per a tothom s'ha tornat q l'important és tenir govern. I per això no calen línies vermelles...

    Però jo em pregunto per què tanta fressa per tenir govern si, aleshores, vol dir tornar a tenir o pp o psoe??
    Enfi...

    ResponElimina
    Respostes
    1. És cert que pel bé del consens es poden renunciar a línies vermelles. No és intrínsecament dolent. Ara bé, que després no ens prenguin per imbècils dient que batallaran pel que ja han renunciat des d'abans de fins i tot començar.

      Elimina
    2. Però no entenc la urgència que se'ns vol vendre de tenir govern.
      Ara ja hi ha un govern, és provisional i és el PP. Per tant ni estem desgovernats ni és el partit més capaç.
      Per què partits com Cs o Podemos tenen tanta pressa per tenir govern si al final ha de tornar a ser pp o psoe.
      Vull dir que jo preferiria repetir eleccions fins que sortís el meu partit.
      Mentrestant el pp ja és al govern, o sigui que cap pressa per donar-li la investidura.

      Avui t'estic col·lapsant el blog ahahahahh

      Elimina
    3. Endavant, endavant, col·lapsa, col·lapsa. ;)

      Elimina

Cerca'ns a Google+