dilluns, 26 de setembre del 2016

782. Ja torno aquí


No, no m'he oblidat de vosaltres. És que la setmana passada vaig començar a publicar al Racó Català i seguiré publicant les vinyetes aquí, perquè és la millor manera que tinc de catalogar-les i cercar-les quan tinc dubtes sobre si ja n'he dibuixada una en concret, però d'ara endavant ho faré sempre amb retard. Per tant, si voleu veure-les com abans millor, la recomanació seria que us passéssiu per la seva publicació anterior al Racó.

-Vaja, veig que heu fet reformes al piset.
-Ui, sí, han canviat moltes coses.
-Ja m'ho imagino. Quan vaig ser per aquí, cinc anys enrere, hi havia tot de grans mobilitzacions ciutadanes i semblava que estigués a punt a punt de passar alguna cosa molt grossa. Què?, com ho tenim, ara?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+