dimarts, 15 de maig del 2018

Dracs guardians (1/5)

A veure, sóc un cas com un cabàs. Fa unes setmanes us hauria d'haver bombardejat amb propaganda indicant-vos que havia participat en un nou fanzine que s'havia de publicar al Saló del Còmic. Però me'n vaig oblidar. Per sort, el fanzine no depèn de mi i es va publicar i les vendes van anar bé. Només vaig fer 5 pàgines i us les publico aquí al blog. El personatge del taverner no és meu, sinó que vaig haver d'adaptar al meu estil un personatge comú per a tots els dibuixants. El tema era "dracs i tavernes" i a això em vaig haver d'adaptar. Ha estat el primer cop que vaig fer 5 pàgines senceres sense paper, només ordinador i res més que ordinador. I ho vaig fer en un moment que l'ordinador se m'estava morint i trigava tres quarts d'hores a desar una imatge, o sigui que l'estil ve a ser fruit de l'experimentació sumada a aquesta situació.

DRACS GUARDIANS

-A veure, nens! Ara per què us esteu barallant?
-Per què sempre que juguem a dracs i cavallers ell vol ser el cavaller i a mi sempre em toca ser el drac!
-No! És al revés!
-I per què ningú no vol ser el drac?
-Perquè sempre són els dolents!
-Apa! I d'on heu tret aquesta ximpleria?
-Ens ho vas dir tu!
-Jo?
-En els teus contes sempre dius que són cruels, malvats i perversos!
-Sí! Vas dir que sempre són cruels, malvats i perversos!
-Ui! Explico tantes coses que no les recordo totes, però sabeu què estic recordant ara? La història d'uns dracs on els dolents són els cavallers. Voleu sentir?
-Sí!
-Sí!

2 comentaris:

Cerca'ns a Google+