diumenge, 21 d’agost del 2011

Els instints femenins



Com, cap feminazi replicant-me? :p

-Però sí, ara que ho dius, les dones ens sentim més atretes pels homes que mostren confiança en si mateixos.
-I jo estava fet un flam.
-Alguns antropòlegs suggereixen que és un antic instint relacionat amb l'organització al voltant del mascle alfa.
-Això és ridícul.
-Jo només em posaré nerviós si la mossa m'interessa de debò. Si no hi tinc cap interès i només vaig a per sexe em relliscarà sobiranament que em pugui dir que no i semblarà que tinc més seguretat quan el que tindré és indiferència.
-Vist així, potser sí que hi ha alguna cosa que no acaba de quadrar.
-ELS VOSTRES INSTINTS US EMPENYEN A EMPARELLAR-VOS AMB QUI NO SE SENTI ATRET PER VOSALTRES!

2 comentaris:

  1. Açò em recorda una conversa que vaig mantindre amb un amic que estava estudiant antropologia. Ni ell ni jo estàvem d'acord amb la seua mestra! xD

    ResponElimina
  2. A vegades l'antropologia té més de ciència que de pseudociència, pel que no és estrany de no coincidir-hi. Moltes vegades el que diuen els antropòlegs és fals. Només són palles mentals que no han estat falsades.

    ResponElimina

Cerca'ns a Google+