divendres, 30 de març del 2012

Biotec.no.lògica 23 - Economitzant en el laboratori


Biotec.no.lògica 22 - Biotec.no.lògica 23 - Biotec.no.lògica 24

Taxtan, taxan! Aquesta vinyeta, com les anteriors, la vaig fer en blanc i negre amb ròtrings sobre paper, però poc després vaig començar a experimentar amb l'ordinador i en vaig acolorir algunes. Per això el color és encara tan tosc. Aquesta fins i tot la vaig retocar per a fer-la servir de fons d'escriptori.

Em sembla que novament és d'aquelles que la gent que no és del camp té problemes per a entendre plenament.  La vaig fer abans que els laboratoris públics entressin en la situació precària actual (ja anem cap a unes retallades totals del 40%). Potser tinc poders premonitoris i no ho sabia. En tot cas, això li dóna potencial per a esdevenir una vinyeta reivindicativa que espontàniament la gent imprimeixi i pengi a les parets dels seus laboratoris. És una d'aquelles coses que a mi em fa molta il·lusió de trobar-me :p

-Noves retallades pressupostàries, veig.

2 comentaris:

  1. Recollint algun tipus d'enzims naturals per una nova varietat de chardonnay? :P Queda bé, el color. Potser et falta perdre la por a les ombres i fer-les més pronunciades però així llis ja queda bé!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Crec que estan purificant alguna proteïna recombinant produïda en el bioreactor per cromatografia, però la rudimentarietat de l'equipament no em permet ser gaire més precís... :p

      Com dic, aquest color el vaig aplicar fent proves quan em vaig comprar la wacom. D'això fa anys i des de llavors he aprés. Crec...

      Elimina

Cerca'ns a Google+