dimecres, 26 de setembre del 2012

99. Estic una mica descol·locat

He de reconèixer que amb el nou anunci d'eleccions plebiscitàries he quedat una mica descol·locat. Havia dit  en començar les Inconsistències Nacionalistes que el millor que ens podia passar era que no em calgués fer-les públiques totes. I ara em trobo que en tinc guionitzades més de 70 i una dotzena més a mig dibuixar de les que no tinc clar què fer-ne. Què faig ara? Pitjo l'accelerador? (estrès!!) Segueixo al ritme de sempre? Hauré de canviar tot l'esquema mental d'acudits a fer? Tenia un buffer de tot d'acudits que pensava que sempre podria fer servir un moment o altre, tard o d'hora. I si això no és així? I si els meus acudits tenen data de caducitat?

A sota, un acudit de la dotzena que vaig fer per al Racó Català que no va donar temps de publicar per manca de dies disponibles. Va ser la resposta a l'enèsima trepitjada de l'estatut en la que el govern del PSOE anorreava el català tot entaforant-nos el castellà pel blastòporus, en contra de la nostra voluntat sobirana i democràtica. El vaig conservar pensant que tard o d'hora segur que el podria reciclar i recol·locar. Però podria ser que  dintre de poc s'obri un nou marc en el que una part substancial dels acudits que tenia al rebost de l'ordinador o de la ment quedin caducs? Potser m'ho hauria de replantejar tot...


Les coses estan anant més de pressa del que em podia pensar. Això podria deixar fora de joc una part important dels meus acudits i publicacions I tanmateix m'il·lusiona tant que així pugui ser... :)

-I declaro aquestes terres com a part de Castella i en elles imperarà la seva llengua sobre la vulgar vernacla.
-I després diuen que no ens podem independitzar per què no rebem tracte de colònia.

2 comentaris:

  1. El catalán SIEMPRE ha sido una lengua de uso secundario en cataluña, y no es hasta la llegada del independentismo de las últimas décadas cuando se ha popularizado.

    ENHORABUENA, VUESTRA PERSECUCIÓN DEL ESPAÑOL ESTÁ DANDO RESULTADOS.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre? Des dels romans, suposo que deus voler dir. Per quan es va crear Espanya i tot allò.

      El nacionalisme espanyol i el seu Matrix particular...

      Elimina

Cerca'ns a Google+