dijous, 24 de gener del 2013

179. D'on prové la legitimitat constitucional espanyola?


Tot l'argumentari legalista es basa en el mateix: la llei és la llei. Ara bé, per veure si aquest argument té sentit hauríem de veure d'on ve aquesta llei i si és realment tan legítima. Jo ho tinc clar.


-Però de debò que vau votar majoritàriament a favor d'una constitució que legitima una monarquia uninacional, monolítica, eterna i indissoluble que fa del tot impossible un referèndum?
-Això diuen. Jo em pensava que el que feia era votar a favor de la democràcia...

5 comentaris:

  1. Ei!
    No fas acudits sobre la CUP i el seu "sí crític"?
    T'has aburgesat! Abans sí que molaves!... XD

    Bon acudit!
    M'alegro que tornis a estar a peu del canó!

    Salut!
    Quim

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ahir es van crear sols molts acudits, em podria haver posat amb el PP, C's i en efecte la CUP, però en tot cas, l'estrella va ser el PSC. No es pot amb tot. De fet, vaig estar a punt de fer un sobre la decisió dels britànics d'abandonar la UE... :p

      Elimina
    2. He de dir que pel Twitter sí que m'hi vaig fotre, però com que a tu no t'agraden les xarxes socials... (punxant, punxant :p )

      Elimina
  2. El que passa és que no saps veure els detalls.
    De fet hem d'estar contents ja que el delfí de la corona podria haver estat nombrat "Virrey de la Colonia Catalana" i només el van fer noble de Girona. Quina sort que tenen alguns!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De fet, malgrat ser príncep de Girona, a Barcelona es presenta com a príncep d'Astúries. Aquest lleig li hauria impedit exercir de noble a l'Edat Mitjana.

      Elimina

Cerca'ns a Google+