divendres, 15 de novembre del 2013

Harry Potra (4/4)


Pàgina 1 - Pàgina 2 - Pàgina 3 - Pàgina 4 - Extra

I aquesta és l'última de les 4 pàgines. Ho he passat malament tornant a repassar els diferents errors de vinyetització i guió que se'm van colar, però coi, això mateix m'estimularà a intentar no tornar-hi a caure.

-L'últim acudit era previsible.
-Ja, però m'ha servit per a un cameo dels meus personatges de còmic.
-SPECTO L'OSPEDRER!
-Hòstia! És que ho sap fer tothom menys no?!
PAF! PUOT!
-Ja ho tinc! Si faig aparèixer PS3, les podré vendre i treure'n diners!
-Em pregunto si sóc conscient d'on m'he fotut. Potser és una càrrega massa feixuga la que estic a punt de prendre.
-Gràcies per la teva col·laboració, però calia posar la teva firma i adreça de correu a cada pàgina?
-Tinc deu persones preguntant-me su també dediques els Potra de la revenda.
-Ei! Aquestes converses fora de trama era amb mi que les tenies!
-Ràbia, rabieta!
-I què és això de dibuixar el meu xai sense el meu permís?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+