divendres, 4 de juliol de 2014

446. Sectorització del mercat


Tenia pensada aquesta tira des de feia un munt i com no, va sortit l'anunci d'un producte com el Cacaolat, superant totes les meves expectatives, i he hagut de pensar en dibuixar-la d'una vegada abans la realitat no superés les meves flipades. No em pregunteu el per què del color verd per a les llets semidescremades, això no ho entès mai.

-Anys enrere vam saber com sectoritzar el mercat de la llet i gràcies a això les vendes es van disparar.
Llet sencera - Llet semi - Llet descremada
-No vam ser gaire subtils. Vam marcar de manera clara la llet descremada amb el rosa (per a les dones) i la sencera amb el blau (per als homes). El sexisme va fer la resta. Però ara fa anys que estem estancats. Les vendes ja no creixen. Necessitem obrir nous mercats. Idees?
Nova! MILK RADIKAL ZERO

4 comentaris:

  1. Milk Radikal Zero... però sense Ultra-Omegues 3 ni gust de fruites?
    Bah! No crec que funcioni XD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això són altre sectors. Altres mercats. A cada ximple el seu producte.

      Elimina
  2. És curiós. A Rússia no hi ha aquest codi de colors tot i que algunes marques ho fan. El més habitual és posar el percentatge de greix ben gran perquè es vegi a la majoria de productes làctics.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Unes quantes persones m'han escrit dient-me que al país on són el codi no és aquest. Hem acabat deduint que és tracta d'una codificació espanyola. A la majoria de països la llet sencera es marca amb el vermell, la semi en blau i la desnatada amb un altre to de blau o verd. Aquí també ho fan així la Central Lechera Asturiana, President i suposo que alguna altra.

      Però crec que molts recordarem els anuncis antics de Leche Desnatada Pascual on de forma moooooolt clara deixaven clar que el seu era un producte per a dones, amb un rosa i siluetes de dones molt evidents marcades a l'envàs.

      Elimina

Cerca'ns a Google+