dijous, 10 de juliol del 2014

449. Xupireferèndums


Aquest cop no us fumeré un rotllo. Simplement llegiu això, després això, i tragueu les vostres pròpies conclusions.

XUPIREFERÈNDUM - VOTI SOBRE ELS TEMES QUE LI PREOCUPEN
Quin tipus d'agricultura voleu que hi hagi a Catalunya? - Amb transgènics - Sense transgènics
Atenent l'estat actual de la teoria de les supercordes, creieu que (fórmula infumable)? - Sí - No
-Crec que se us està anant una mica la pinça amb això de pervertir la democràcia per a què la gent voti sobre temes especialitzats dels que no en té ni idea...

15 comentaris:

  1. Respostes
    1. De fet, hauria de ser "us", per coherència del text de més a sota.

      Elimina
  2. Jo estic a favor de qualsevol acte de participació ciutadana, però sovint tiraria cap al despotisme il·lustrat. No pot ser que es pregunti a una persona si vol energia nuclear, si no és conscient ni del que és un electró.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'he oblidat de felicitar-te per la tira, aquesta la guardaré, que a més d'una persona que no vol "químics" li aniria bé
      PD: crec que ara hi ha publicitat d'un detergent "doble efecto" perquè "tiene la mitad de químicos"!!
      Genocidiiiii

      Elimina
    2. Ho enfoques com un problema de governació i jo crec que és més greu que és un problema de populisme sorgint des del mateix poble. Jo sóc molt conscient que hi ha moltes coses que no té sentit que mes les preguntin a mi perquè la meva ignorància no em permet d'emetre un vot fonamentat. Hi ha gent molt prepotent, però, que creu que la seva ignorància és al mateix nivell que el coneixement científic i que cau en la fal·làcia de considerar la veritat una democràcia. L'argumentum ad populum.

      Elimina
    3. Vés que no sigui el mateix detergent que vaig parodiar a la vinyeta del 16 de maig.

      Gràcies! (^_^)

      Elimina
    4. Jeje, per això t'ho he dit, per la paròdia d'aquell altre, però estic bastant segur que aquell en tenia "menys", i el d'ara "la meitat".

      Elimina
  3. Molt bé, amb trangènics, però etiquetats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta n'és una altra. Molta gent està tan mal informada (o desinformada expressament, per les campanyes que he vist) que es dedica a reivindicar l'etiquetatge dels transgènics sense saber que fa dècades que és obligatori etiquetar-los i no fer-ho comporta penes.

      Malgrat etiquetar els transgènics sigui una imbecil·litat que no serveixi per a informar millor als compradors de res.

      Elimina
  4. Dónes per fet que la gent no s'ha informat abans? I com ho saps?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Apart d'haver vist la conferència de vergonya aliena de l'expert en contra que van oferir, has vist l'enllaç que he passat?

      Elimina
  5. Jo et parlo de la gent que ha votat? Com pots saber tu com o si s'ha informat cadascun del votants? No pots, simplement.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No m'agradaria tornar a fer el mateix comentari que ja he fet anteriorment. Veus l'enllaç? Doncs vinga, clica'l. Aquesta era la gent que va ser convocada al referèndum. Tinguessin o no p. idea sobre què estaven votant. Podràs imaginar-te el que vulguis sobre l'excel·lent qualitat per sobre la mitjana d'aquests votants, però els convocats tenien el perfil reflectit en aquest estudi.

      Elimina

Cerca'ns a Google+