dissabte, 8 de novembre del 2014

512. Molts no aconseguiran dormir, aquesta nit


Una vinyeta en dissabte? M'he tornat treballador de cop i volta? Potser l'ocasió s'ho valia, no? De fet, aviso que en tinc una altra preparada per a demà. Només que com que no les tinc totes que encertaré el que passarà potser la programaré una mica més tard del que és habitual. Ja m'ho perdonareu. I després de tot això, no sé si agafar-me vacances.

-Ja ho sabeu que el col·legi electoral no obre fins demà, oi?
-Porto tota la vida esperant aquest moment. No gosis demanar-me que esperi pacientment a casa!

2 comentaris:

  1. Ha, ha!
    No et queixis. Imagina't fer humor gràfic i polític en els temps de majoria absoluta del pujolisme. Oasis. Tranquil·litat. Mai passa res. Avorriment total! D'on treure acudits?
    Ara mateix, enmig d'aquesta voràgine, estic segur que cada dia se t'acudeixen un munt d'idees per fer acudits! :)
    Salut, i processos participatius! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. No creguis que no ho he pensat vegades. En un altre escenari, però, tindria més finestres obertes per a fer acudits sobre els prohomeòpates, els monàrquics, els anstitransgènics i les religions en general. No es pot tenir tot.

      Elimina

Cerca'ns a Google+