dilluns, 16 de març del 2015

Víkings: el procés creatiu


Anterior - Actual - Posterior

En el projecte aquest dels víkings he hagut d'interaccionar amb diverses persones, les d'aquí amunt (malgrat no s'assemblin un rave), i encara una altre que no va acabar el guió a temps. I res, tu, com la seda. Tot enteniment. Com màquines ben engreixades. En resum: experiència enriquidora per a tots plegats.

-Molt bé, la tira et quedarà perfecta. Només cal que hi afegeixis, res, quadre detalls, com ara torxes, ganxos d'assalt, més polseguera per aquí, i... Estàs dibuixant la subtrama donant-li més relleu que la trama principal, i ara, a més, haurem de pensar què fem amb la teva part inventada, perquè es contradiu de ple amb la part que... Oh, en termes generals està prou bé... excepte en la part que has volgut improvisa, que mates totalment el ritme i no hi haurà més remei que redibuixar-ho. No has entès el còmic, les expressions no són adients i has eliminat vinyetes liquidant el ritme! Però quina maquetació és aquesta? Moltes bafarades estan desordenades i com pots fer tantes faltes  d'ortografia copiant un text que t'han passat?!
-Estàvem dient que si tan irrecognoscibles dius que hem deixat els teus guions, podríem treure la teva firma, deixant només la nos...
-NI EN SOMNIS!

6 comentaris:

  1. La dura i incompresa vida del guionista! :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. No tant, no tant. Fixa't que de cinc dibuixant només un m'ha amenaçat.

      Elimina
  2. Respostes
    1. Més de cent quilòmetres em protegeixen.

      PD. Però si baixes, recorda de tornar-me el Ciudadano Can, cabró*.

      *Dit el cabró amb carinyu.

      Elimina
  3. Encara el.tinc jo?joder!!t'el.baixo pel.saló, per cert,vaig rapat!!!quina calva m'has fotut!!!semblo.el.germà.de l'apu dels.simpsons!

    ResponElimina

Cerca'ns a Google+