dimecres, 8 de juny del 2011

25. Contra el català tot s'hi val... per contradictori que sigui


Doncs sí, es veu que triar la llengua deixa de ser un dret humà irrenunciable... a partir del moment en què el català queda anorreat. I on van dir una cosa durant la campanya ara que ja tenen els escons a la butxaca van i en diuen una altra totalment diferent. No passa res. Ara ja no es viola cap dret humà/bàsic/elemental. El govern ja pot triar en quines proporcions estudia tothom cada llengua i els pares no es poden queixar. Mentre el català s'estudiï poc, cap problema.

Per celebrar que aquest és l'acudit d'aquest model que fa un quart de centenar m'he decidit a fer un intent de crear un grup de Facebook. Sé que puc quedar com un forever alone, però espero que entre la trentena de lectors que segons el Feed Burner he acumulat, us enrotlleu. Només cal que pitgeu al "m'agrada". Penseu que us serà més fàcil compartir els acudits que pengi amb les vostres amistats. Au, vinga, sispli, sispli, sispli (*_*)

Doncs encara que quedi jo sol penso penjar-lo al costat del bloc. Àpali.

ACTUALITZACIÓ: Ha sortit al Web Negre (número 79, pàgina 10)

-El model del PP valencià és el millor per a la llengua.
-Però si has basat la campanya en què escollir la llengua vehicular és un dret dels pares que era vulnerat.
-I?
-Que són models totalment antagònics!
-Ells volen que tothom estudiï obligatòriament només un terç d'hores en català.
-Doncs jo els veig amb finalitats molt coincidents, la veritat.

4 comentaris:

  1. Ja he fet m'agrada.

    Això és com la noticia que el PP d'Elx castellanitzarà els noms dels equipaments municipals per treure'n la "carrega ideològica".

    De el "Gran Teatre" le llamaremos "Gran Teatro" que no es catalanista, i de "L'Escorxador" nos los pensaremos por que "El Matadero" no sabemos si queda muy bien.

    http://www.racocatala.cat/noticia/26493/pp-castellanitzara-nom-dels-equipaments-delx-treuren-carrega-ideologica

    ResponElimina
  2. Sí, per fer-se'n creus mentre s'hi lloguen cadires.

    Precisament, acabava de comentar-ho en el Mondongo Fanzine.

    Ah, i gràcies! Ets el primer no familiar que s'hi apunta. A veure si no ets l'últim (>_<)

    ResponElimina
  3. Un altre "Me gusta" per ací ;)

    I de política ni en parlem... quin fàstic em fa aquesta gent (sobretot a la meua zona) u_u*

    ResponElimina
  4. Ole, ole! Més a la secta. :p

    Doncs l'acudit de demà pensava fer-lo sobre Elx. Si és que no m'ho pensava, però no em puc pensar acudits per endavant que l'actualitat m'està sorprenent cada dia.

    ResponElimina

Cerca'ns a Google+