diumenge, 12 de juny del 2011

Controlant les finances


Doncs, sí. M'estic fent ric amb el bloc, com podeu veure. Les dades de les impressions d'anunci directament a pàgina són òbviament força superiors, però estranyament els guanys no. Curiós el món de la propaganda del Google...

Anem a veure com han evolucionat les subscripcions al meu bloc.
A l'abril hi vaig posar tres missatges i segons l'Adsense hi van haver...
...11 visualitzacions de subscriptors...
...puto Adblocker...
En canvi, el maig vaig penjar 30 missatges...
I les visualitzacions van ser...
Oh!
340!
A veure ara...
A l'abril hi vaig guanyar 6 cèntims...
Per tant, aquest mes seran...
(0,06 / 11) x 340...
0€

10 comentaris:

  1. xDD Un altre que pica! Jo també el tinc posat, però no hi ha manera... :P

    ResponElimina
  2. És que ni posant-me en pla industrial. El maig, vaig multiplicar per més de sis les visites de l'abril, però res, tu. Ni un punyeter cèntim (U_U)

    ResponElimina
  3. Per cert, com es fa per posar publicitat entre missatges? És que no he trobat com fer-ho :p

    ResponElimina
  4. Crec que hi ha una opció de possar-ne, des de la pestanya Disseny, la opció Blog... (però no estic segura)

    ResponElimina
  5. T'ho preguntava per què tu ho tens instal·lat així i jo no he sabut mai com fer-ho.

    El més curiós és que mirant-ho he trobat per casualitat com restaurar l'arxiu del bloc que m'havia volat sol, sense demananar-me'n permís i sense deixar-me reestablir-lo.

    A veure si algun dia puc recobrar les cinc estrelletes per a votar de l'Outbrain. No sé per què també m'han volat i tampoc sé per què no aconsegueixo que em reaparegui. :p

    ResponElimina
  6. Ja saps, copia de la plantilla sempre!!

    Tu et fas els anuncis des del mateix Adsense o des de les opcions del blog? Jo directament els faig des del blog, y així no em clave amb el codi ;)

    ResponElimina
  7. Em temo que vaig ser molt soca de fer servir dos comptes diferents per al bloc i per a l'Adsense, i que aquesta compenetració no la permet. No tinc les opcions de treballar amb l'Adsense des del Blogger. :p

    ResponElimina
  8. Ups! Clar, jo tinc el mateix compte per als dos, i aleshores sí que puc editar-los des de Blogger... Ni tan sols la pestanya "Monetizar" t'apareix?

    ResponElimina
  9. Molt em temo que acabo de saber de la seva existència. :p

    ResponElimina
  10. xDD Es que s'amaga molt bé! ^^ Doncs allí crec que pots dir on vols els anuncis, però no sé si et deixarà modificar-los :P

    ResponElimina

Cerca'ns a Google+