dimarts, 31 de maig del 2011

19. Direcció dels pinyos

Feia unes quantes vinyetes que volia fer-los córrer amb alguna excusa per a què es veiés més la sensació de què els braços són una mena de fils amb boles poc pesades als extrems. L'actualitat me n'ha donat una de bona.

He decidit canviar la tàctica de fer aquestes vinyetes. Vaig començar com acollonit pensant si seria capaç d'omplir el bloc amb una vinyeta d'actualitat cada dia laborable (menys col·leccions regulars en dies acabats en 0) durant un mes. Com que em feia por que en qualsevol moment vinguessin les vaques flaques de la imaginació, vaig començar a escriure'm en una llista tot allò que se m'acudia. El que no m'esperava era trobar-me en la situació de tenir un buffer per a 2 setmanes i tot i així encara anar-me empescant acudits per a l'actualitat del moment. Això em va sorprendre. Era fruit d'un moment puntual o era normal que passés així? Com que em feia por que passats aquests dies l'actualitat fos avorrida (per què també és veritat que últimament molt no ho ha estat) anava fent acudits que començaven a estar passats amb l'esperança de què no quedessin massa antiquats a vista del lector i que en acabat pogués fer els últims que se m'estaven acudint, traient així suc de totes i cada una de les idees concebudes. Qui sabia si en acabat no se me n'acudirien més? Pràcticament els dibuixava en l'ordre mateix en què m'havien anat apareixent pel cap. Tanta era la desconnexió de l'actualitat que dibuixava tots els de la setmana en dissabte o diumenge, i au, d'això en deia "acudits d'actualitat".

Al final he hagut de tirar acudits que ja quedaven massa antics. I m'ha fet ràbia, però és el que hi ha. Fet i fet, si continuo penjant-ne els faré el dia anterior o poc abans, escollint què és el que encaixarà més el dia següent i intentant preocupar-me menys si això significa que hi haurà bromes que quedaran antiquades, del que me'n podria penedir en una futura sequera de muses.

El que no podia ser és que havent-hi el merder de Plaça Catalunya jo encara estigués fent acudits de valoració de la marxa de les eleccions... :p

ACTUALITZACIÓ: Acudit també publicat en el web d'El Jueves.
ACTUALITZACIÓ 2: I al Web Negre (número 78, pàgina 4)

-Feia temps que deies que amb l'atur i malestar general que hi havia et sorprenia que no hi hagués pinyos al carrer.
-Sí, però m'imaginava que els receptors n'acabarien sent uns altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+