dijous, 5 de maig del 2011

4. Només les llistes?

Al final què és millor? Rodones per ulls o només puntets? Crec que els primers donen més personalitat al disseny, i m'han dit que els fan més expressius, però em fa por que els faci menys bufons i tampoc permeten fer tant cares inconcretes sense cap expressió específica. En certa manera, obliguen més a que els personatges tinguin una expressió facial. Puc barrejar-los i posar-los d'un tipus i de l'altre o seria massa heterogeni per a un mateix disseny de figuretes?

En tot cas, veig que he de rebaixar el gruix de l'entintat...

Com que aquesta no serà l'última vinyeta d'aquest tipus he decidit classificar-les amb una etiqueta pròpia. De moment li poso el nom "Amb un parell" (no sé per què), però si em ve un nom millor potser el canvio.

I sí. Sé que estic pesadet amb el tema, però és que és una qüestió que em sembla greu. La perversió de la democràcia des de dins em sembla molt més perillosa i preocupant que no un grup terrorista. ETA només són els pringats de la Federació de Comerç. Mataran, extorsionaran, crearan la por i patiment a tot de víctimes innocents, però l'Estat seguirà íntegre i inflexible al seu xantatge. El mal serà personal, però no institucional que és l'autèntic mal que voldrien perpetrar. Ara mateix, però, tinc la sensació de què els siths s'han fet amb el control de l'Estat, amb les devastadores conseqüències per a la preservació de la democràcia que això comporta.

PD. Un lector catxondo m'ha enviat tres enllaços (aquest, aquest i aquest) i no sé per què. :p

ACTUALITZACIÓ: L'acudit ha estat publicat al Web Negre (número 74, pàgina 18).

-Com pot ser que amb les llistes que queden seguim sense guanyar les eleccions?
-Home, fins ara només hem impugnat les llistes.
-Doncs potser que comencem a impugnar els vots... que tanta diferència tampoc hi ha.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+