dilluns, 9 de maig del 2011

6. Proves de la mort

Un crack que em dóna mil voltes amb el dibuix em va dir que si provava de fer aquestes criaturetes directament sense el contorn negre podria evitar que semblessin ous, patates, ametlles o a saber què més. Em va semblar molt bona idea i ho he provat.

Quant als ulls, ja vaig dir que les rodonetes em restringien les possibilitats, però d'altra banda, només els punts podrien fer que destaquessin menys les expressions. Potser la solució és aquesta barreja amb els ulls com en la primera versió, però destacats amb blanc.

Quant als braços, no tinc clar si fer-los gruixudots o estretets.

...per cert..., ara em semblen M-and-M. :p

ACTUALITZACIÓ: Acudit publicat al Web Negre (número 75, pàgina 15).

Mentrestant, a una dimensió paral·lela
-Es pensen que som ximples i que ensenyant-nos fotos de l'Obama n'hi ha prou?
-Sí, com si no haguessin tingut temps de potinejar-les amb el Photoshop.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+