diumenge, 22 de maig del 2011

Drac dormint a la llum de la Lluna

Temps enrere em va agafar per carregar pel món un llapis i una llibreta per gargotejar-hi en els moments en què m'avorrís. A la primera pàgina hi vaig fer un drac... i això va determinar el contingut de la tota la resta en què hi vaig anar posant diferents versions del mateix tipus de criatura màgica. Jugava amb els dissenys i intentava que fos una mena de drac diferent a cada pàgina: oriental, occidental, gargolític, disneià... el repte era que cada un fos diferent a l'anterior. Com que molts eren fets a hores intempestives de la matinada, uns quants van acabar tenint la nit i la son com a temes de la il·lustració. Aquest drac dormint a la llum de la Lluna vora un estany n'és un exemple.

Havent desenterrat i tret la pols de la llibreta em va semblar que contenia imatges que podrien ser maques de penjar. Però entre que estaven en fulls quadriculats i plens de difuminats a llapis, l'escannejat no quedava gaire bé. Així doncs, m'he entretingut una estona amb aquest, per què es basava en formes senzilles que em permetien vectoritzar la imatge. Passar-la a net, en certa forma. El repte ha estat les ombres de l'aigua. La part de dalt era fàcilment vectoritzable. Eren grans superfícies de blanc o negre. La de sota, en canvi, era un conjunt de difuminats de diferents densitats. Al final s'han convertit en ratlles. :p

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+