dimarts, 17 de maig del 2011

11. Pel que queda, per què matar-s'hi?

He repetit un element que ja havia fet servir en una altra vinyeta. Aquesta mena de vinyetes prefabricades és normal que tinguin elements afegits que es repeteixin contínuament i que siguin recognoscibles d'una llambregada. Així es crea un microunivers que dóna personalitat al còmic.

ACTUALITZACIÓ: Acudit publicat en el Web Negre (Número 76, pàgina 9).

Bé, com a estes hores ja queda tan clar que arrasarem, hem decidit que deixarem de mentir, ocultar i manipular en general, i parlarem sense embuts de la corrupció del partit que controla la cadena. Total, qui a hores d'ara no ho sàpia és per què o bé no ho vol saber, o per què li importa una fava.

5 comentaris:

  1. Val, he entès lo de la creu. Endavant, amb un parell!

    ResponElimina
  2. Aquest acudit és molt bo i realment és el que passa i sobretot al canal Punt 2.

    ResponElimina
  3. Tres: és que sóc un megalòman que sempre es dedica a numerar totes les col·leccions d'acudits que fa: Colomades, Zooil·lògic, Biotec.no.lògica... Em sembla que a aquestes alçades tindries feina si volguessis numerar les teves d'actualitat, però a mi m'és gratificant pensar "ostres, ja porto totes aquestes". El rècord de les meves el té "Missatxi", amb més de 170 tires còmiques. Algun dia en pujaré alguna...

    Vicent: doncs m'ho havia plantejat com a una tira surrealista que s'allunyés totalment del que és possible en el món real. :p

    Gràcies a tots dos per passar-vos! :D

    ResponElimina
  4. Doncs ara m’has picat... Els acabo de contar i, en teoria, en porto 117. Encara me’n falten uns quants per superar el teu rècord.

    ResponElimina
  5. Doncs al ritme que vas aviat m'atraparàs. Vaig trigar molts anys a fer-ne tants. I en seguiria fent si no fos un cul d'angúnies que comença mil projectes i no n'acaba mai cap.

    Encara que jo de tu, si volgués introduir un canvi als acudits, abans del número hi afegiria l'adreça al teu bloc. Estic segur que molta gent que llegeix el WN voldrien trobar-lo i el Google no els ho permet. A mi en el seu temps em va passar, i sincerament no recordo com el vaig acabar trobant, però a algun lloc deuria trobar l'enllaç o no hauria pogut, amb el Google. A més si en fas un de bo que te'l roben (a mi m'han avisat d'altra gent pujant-se els meus dibuixos al Facebook) fins i tot et fan propaganda gratuïta. :)

    Ah! I gràcies per l'enllaç! ;)

    ResponElimina

Cerca'ns a Google+