divendres, 6 de maig del 2011

5. Tu, tot, tothom!


Em sembla que els anteriors eren massa grans. Són prou senzillets com per què amb aquesta mida segueixin interpretant-se bé. Fins i tot es veuen més bufons i a més permeten introduir-hi, si cal, altres elements.

Els altres acudits de la sèrie els he anat acompanyant d'un enllaç a la versió en castellà de la vinyeta. No em pregunteu per què aquest cop no ha estat el cas, però.

Uau, amb aquest he aconseguit penjar un acudit diferent cada dia laborable de la setmana! Doncs era veritat que prefabricant-los es poden fer més ràpid. Ara em falta trobar com prefabricar gràcies que siguin gracioses. Això crec que té més conya...

L'acudit ja va ser publicat ahir al Web Negre (número 74, pàgina 17). En total m'hi han aparegut quatre en aquest número. Rècord personal.

Ah, per cert, això no ve a tomb de res, però si no m'he descomptat, aquesta és l'entrada número 100 del bloc i fos del que fos l'escrit, havia de dir-ho. Podeu celebrar-ho amb mi subscrivint-vos al bloc, ara que acabo d'activar la possibilitat de fer-ho. :p

-Tu, tot tothom!
-Començo a pensar que veus testaferros etarres a tot arreu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+