-No! No podem! Hem d'aferrar-nos-hi! Encara la podem reparar!
Immersió
Doble xarxa
Immersió
Doble xarxa
Vinyeta publicada fa uns dies al Racó.
-Mireu, el problema és aquest. Una economia que baix valor amb fronteres obertes ens empobreix, perquè fa créixer el PIB, però fent venir immigrants poc productius que fan baicar la renda per capita.
-El pressupost de manteniment de la nova línia de tren sortirà de dividir el que es destina a rodalies?