dijous, 24 de febrer del 2011

Autocaricatura

Quan la gent del teu voltant s'assabenta de què et dediques a anar fent gargots pels racons, una de les primeres coses que hi ha per costum de demanar és que els facis alguna caricatura. Jo sempre he rebutjat de fer-ne dient que és un art que no domino. Hi ha qui no ho entén. Qui es pensa que si saps agafar un llapis segur que també saps fer-ne i no és així ni molt menys. En aquesta matèria jo sempre he estat un zero a l'esquerra.

Fins ara, el més semblant que he fet servir com a autocaricatura és una mena d'avatar molt simploide que de tant en tant apareix en els meus còmics (de ciència, política o actualitat, tant li fa) i per algun motiu estrany als marges de la meva llibreta de laboratori quan ell creu que hi ha alguna cosa interessant a ressaltar. Tanmateix, fa poc m'hi vaig llençar i vaig voler fer l'esforç de fer-ne una seriosament. El resultat és aquest:



Sé que les deformacions són molt simples, barroeres i poc agosarades. De principiant, vaja. Però sincerament, em pensava que no em sortiria, i la gent a la que li he ensenyat es veu que m'hi reconeix només veure-la. Total que n'estic content i tot del resultat.

No sabia que podia fer aquesta mena de coses.  :p

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+