dimecres, 20 d’abril del 2011

Zooil·lògic 8 - Sempre n'hi ha un


Zooil·lògic 7 - Zooil·lògic 8 - Zooil·lògic 9

Aquest acudit ha generat una situació força frustrant. El vaig dibuixar ja fa tota una colla de mesos, potser més de mig any. Estava jo orgullós de com m'havia quedat la gracieta, quan fullejant un llibre d'acudits en una botiga de còmics em vaig trobar amb exactament el mateix acudit, amb els mateixos animals i els mateixos colors. Però a sobre més ben dibuixat, exposat amb més gràcia i oferint informació sobre l'origen de la pigmentació que jo no havia sabut com col·locar en una sola vinyeta! Perdoneu que ara no recordi com es deia el còmic, però si el veieu us juro que no el vaig copiar. Si hagués volgut fer-ho, com a mínim hauria canviat d'animals i de colors (;_;)

Tot i així el penjo. Ja que ja el tinc fet...

-Sempre fent-te notar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+