divendres, 17 de maig del 2013

242. Conversió d'Espanya a una altra unitat de mesura

Si trobeu el text massa petit, cliqueu-hi a sobre per a veure-ho més gran.


Ei, Xavi, si per una casualitat d'aquelles llegeixes això, no és res personal. Vaig poder comprovar que a Forocoches feien servir frases lapidàries del mateix estil i vaig pensar que llavors valia la pena que tinguessin resposta. No pels de Forocoches, sinó per què volia dir que es repetien sense sentit de forma generalitzada.


-Fa poc, una persona em va oferir aquest argument contrari a la independència.
-Total, seria canviar uns lladres per uns altres.
-La resposta em va sobtar. Mai m'havia plantejat una equiparació com aquesta. Així que em vaig pensar en fer números per veure si tenia cap sentit. | El català que té l'orgull de ser conegut com el més gran cleptòman de la nostra història és en Fèlix Millet. Aquest va robar uns 35 milions d'euros al llarg d'uns 20 anys. O sigui una mitjana de 1,75 milions d'euros l'any. I d'altra banda, Espanya gasta fora de Catalunya, vora 4/10 dels impostos que paguem els catalans. Això són uns 16.000 milions d'euros a l'any. Amb el que podem concloure que (16.000 / 1,75) 1 Espanya > 9.100 Fèlix Millets Us ho volia dibuixar, però no m'hi entrava. Doncs fins que no m'expliqui d'on sortiran tots aquests xoriços i per quin motiu, fins ara, es mantenen inactius, faré com si fos un argument que no té cap mena de sentit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+