dimecres, 20 de gener del 2016

708. No, de debò, a qui volen convèncer?


Amb aquesta vinyeta no pretenia dir res de nou. Simplement me la vaig plantejar com a una segona part de la vinyeta 708, que veia a venir que no tindria gaire volada i passaria sense pena ni glòria. Contra tot pronòstic meu (no és que em sorprengui, mai no l'encerto) va esdevenir el tuit més retuitat de tots els que tinc. Per què aquesta i no una anterior? No ho sé. Sou rars. No us entenc.

Me n'adono que això fa que aquesta vinyeta sembli que estigui intentant sobreexplotar la veta trobada, però baaaah. Passant de tot.

-No veieu que us prometem que si ho deixeu córrer tot, acabarem tenint una reforma federal d'Espanya que us encantarà?
-Però què fa aquest ara, venent-nos el que no té?
-Jo ja vaig dir fa anys que si aconseguíeu consensuar una reforma federal amb ells que ens la presentéssiu i la passaríem al poble perquè la voti.
-Això és trampa!
-Per tramposos vosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+