dilluns, 29 de març del 2021

1474. No dic que ho siguin, però ho podrien ser

 

Vinyeta publicada fa uns dies al Racó.

-A veure, que no funciona així, t'ho explico. La cunyada sopa amb els meus sogres. El meu marit dina amb els meus sogres. El meu marit i jo convivim. Després dino amb els pares. Els pares dinen amb mon germà. Mon germà sopa amb els meus sogres. Ma cunyada i els sogres de mon germà no es coneixen de res entre ells, però s'han comunicat mitjançant una cadena de contagis familiars.

-Sí, ja! Però si tal i com diuen la majoria de contagis són familiars, com entra el primer contagi a la família, e? No veus que és impossible i que la majoria han de ser per força a llocs públics?

-Res, que no hi ha manera...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+