dimecres, 13 de desembre del 2023

1856. Ara no ens podem fer els sorpresos

 

Vinyeta publicada fa uns dies al Racó.

-Quin desastre els resultats en educació!
-No entenc res. Hem fet tot el que ens ha dit aquest.
-I qui és aquest? algú amb dècades d'experiència en educar nanos en situacions marginals perquè malgrat això treguin tot el seu potencial?
-No. Sóc pedagog. Vaig treure'm la carrera de pedagogia. I no va ser per vocació, sinó més aviat perquè els estudis em frustren i vaig agafar la carrera més fàcil per a algú amb un trauma i fòbia per les ciències i les matemàtiques, pensant que així me n'escapava d'estudiar-les. El que menys m'agrada és esforçar-me en els estudis.
-Però, però... de qui va ser la idea de fer-li cas?
-És el que em va dir ell que calia fer.
-I qui és ell?
-Un politòleg.
-AAAAAAAAAAARGH!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+