dimecres, 28 de desembre del 2011

72. PER FI M'HE DESVIRGAT!!!!!

Ja era hora, no creieu? Em feia vergonya haver arribat a aquesta edat sense haver-ho fet mai ni una sola vegada. No vulgueu saber com n'és de frustrant haver rebut tantes i tantes carabasses al llarg de tants i tants anys per part de tanta i tanta gent i després de tants i tants intents. I mentrestant anar veient com tothom s'espavilava i a poc a poc ho anava aconseguint. Hi havia gent a qui ja no sabia com mirar a la cara quan em parlaven del tema. Però per fi! Per fi ha passat! Per fi ho he aconseguit!

Per fi he publicat la meva primera vinyeta en una publicació en paper!!!!! :-D  De la mà de la gent fantàstica d'El Web Negre, la publicació ha estat a l'especial de Nadal del setmanari El Triangle i la vinyeta (a més d'aquesta, que s'ha reciclat) ha estat la següent:

Apa! De pet cap al currículum!

Per cert, creieu que el títol aconseguirà cridar l'atenció i portar més visites del que és normal? Bé, en tot cas em va semblar que el 28 de desembre era un bon dia per a provar-ho. Bones festes a tothom! ;-)

-El 2012! El 2012 serà l'any que tot se n'anirà a fer punyetes!
-Ja, o sigui que com que t'ha fallat la profecia d'en Niño Becerra, et passes a la dels maies.
-Un dia o altre l'encertaré i aquell dia hauràs de callar!
-Així també en sé jo...

2 comentaris:

Cerca'ns a Google+