diumenge, 5 de febrer del 2012

Gestació d'un nou projecte comicaire

Aquest cop, a la incompetència de Google cal afegir-hi la del Photoshop, de manera que la tira la trobareu dividida en 5 trossos diferents de diferents amplades. Que m'hagi sortit tan llarga en té part de la culpa...





Podríem dir que la base d'aquesta tira era ecològica. O sigui, basada en el reciclatge de dibuixos antics :-p


-No fumis que ja tornes a estar amb la teràpia comicaire?
-Calla, ja ho tinc! Començaré un projecte que estic segur que ho petarà i estaré tan eclipsat per l'èxit que per fi me la podré treure del cap.
-Ai, déu. Encara un altre? I en què has pensat, ara?
-Les aventures d'uns gnoms que tenen uns trolls d'enemics.
-Eeeeeeeeeerrr...
-I no et fa por que BRB et denunciï per plagi?
-Tant se val. Tinc un munt d'altres idees. Els relats del monstre de Frankenstein des d'un punt de vista emotiu i entendridor.
-No sé jo si després del conyàs de modes de zombis i vampirs que brillen hi haurà gaire gent que estigui per a llegir això.
-Les aventures d'un nen robot que lluita per la justícia.
-No havies deixar córrer les aventures d'aquell superheroi que vas presentar fa uns mesos per què no se t'ocorrien històries?
-Idearé la mitologia d'un món sencer amb històries èpiques d'humans, elfs i ogres.
-L'any en què torna El Hobbit? Et diran que t'estàs aprofitant de la tirada comercial.
-L'apassionat relat de l'indi Geroni, l'amant secret de la Pocahontas.
-Ui, sí, molt de moda. Quants anys fa que no sents algú interessar-se per una de l'oest?
-Faré l'space opera més espectacular que s'hagi vist mai, amb la humanitat lluitant per sobreviure contra l'Imperi Negre.
-Amb aquestes armes que fas que semblen joguines et posaràs a dibuixar batalles de naus espacials?
-AAARGH! Ah, no! Pels collons que començo un pojecte nou i diferent que ho peti i em faci oblidar la mossa! Mmmmmmmm... Mmmmmmmm... Gnnnnnnn...! JA HO TINC!
-Oh, oh...
-He, he, he, he, he...

2 comentaris:

  1. Molt bo, de debò.

    (em deus una rodeta d'scroll vertical)

    ResponElimina
    Respostes
    1. XD

      Em sembla que fins que la tecnologia de llenços infinits no aconsegueixi millores substancials en el camp, deixaré d'intentar-ne fer més.

      Elimina

Cerca'ns a Google+